Klacht: verhuizing van domeinregistratie

op 22 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Geachte heer/mevrouw,

Ik wilde mijn dom.registratie verhuizen naar KPN.De KPN verzocht mij de EPPcode door te geven, die ik moest opvragen bij Tele2.
Na een halve dag met hun aan de telefoon te hangen kreeg ik te horen dat ik die schriftelijk/aangetekend moest aanvragen. 4 maart 2011 1e keer aangetekende brief gestuurd.Geen enkele reactie. 9 dec. 2011 2e keer aangetekende brief gestuurd. Wederom geen reactie. Alles bleef bij het oude, totdat ca.2 weken mijn website (studio-inart.nl)en de daaraangekoppelde e-mailadres plotseling verwijderd waren. Bij weer lange telefoonnades (en daarbij behorende kosten en ergenis)kreeg ik te horen, dat ik opgezegd had. Afgelopen 16 juli heb ik weer een brief gestuurd met hetzelfde verzoek en de mededeling dat, als er weer geen reactie komt ike.e.a. zou melden bij klacht.nl en sidn.nl Bij deze dus

Met een snellere en menswaardiger houding van Tele2 en het onmiddelijk zenden van de EPPcode.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 24 juli 2012 om 11:40 geantwoord

Lastig dat er onduidelijkheid is ontstaan over de EPPcode die de klant op wil vragen. Voor zakelijke problemen kan de klant contact opnemen met de klantenservice van Tele2 Zakelijk via http://www.tele2.nl/zakelijk/customer-service.html

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Sparla