Klacht: Verhuizing gaat FOUT!

op 21 juni 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Geachte heer/mevrouw,

Sinds 15-juni-2016 zijn wij verhuisd naar een nieuw adres, wij hebben daarvoor 2 weken van te voren een verhuizing doorgegeven via kpn site. Door dat wij maar niks te horen kregen hebben wij KPN gebeld, deze meld dat de verhuizing fout is gegaan en wij nog 4 weken extra moeten wachten totdat wij internet hebben?! We zijn nu al bijna 20 jaar sinds dat ze van naam verandert zijn van Planet naar KPN klant bij KPN.

Elke keer als we bellen over een vraag of iets worden wij gewoon opgehangen, en niet meer teruggebeld. Ook als wij een \’klacht\’ willen melden worden we gewoon naar opzeggingen doorverwezen, waar we weer een grote mond krijgen van dat zij er niks aan kunnen doen en als we willen opzeggen dan maar lekker opzeggen.

Ben het nu een beetje beu met KPN gaat er alleen maar om dat we de e-mailadres behouden. Als dit het geval niet was geweest was KPN een klant kwijt ;).

Gr Verschuren.

Tevreden met compensatie, vergoeding te lange wachten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aytarvert