Klacht: Verhuizen van internet en telefonie duurt al weken

op 05 april 2013 over Online in de categorie Alles-in-1

16 Februari heb ik aangegeven dat ik ben verhuisd en dat ik graag mijn internet en telefonie op mijn nieuwe adres wil optvangen. Online geeft aan dat dit niet gaat daar de lijn al bezet is. Zij konden niet zien welke provider dit deed. Blijkbaar heeft de vorige bewoner (vertrokken per 31-12-12) zijn/haar verhuizing niet doorgegeven. Daar ik geen idee heb wie de vorige bewoner is heb ik contact opgenomen met KPN, XS4ALL, Tele2 en ga zo maar door om te kijken of zij wellicht dit signaal verstrekten.Na herhaaldelijk contact met Online krijg ik begin maart te horen dat ze het huidige signaal wel kunnen wegdrukken, het zgn. kapen van de lijn. Op mijn vraag waarom deze optie pas na weken wordt geboden krijg ik geen antwoord. Ik zou later die week een bericht ontvangen wanneer de oplevering zou zijn. Woensdag 6 maart krijg ik een telefoontje met daarin de mededeling dat de migratie 27 maart zal gebeuren.
3 Weken later heb ik nog steeds geen idee wat mijn nieuwe nummer gaat zijn (buiten de regio verhuisd)
27 maart einde van de dag, nog geen signaal, weer bellen; het zou nu geregeld moeten zijn. oh wacht, er zou nog iets kunnen zijn, wacht nog een dag, mocht u na 15hrs op de 28e nog geen signaal hebben neem dan contact op.
Men is er tot op vandaag nog steeds druk mee bezig, het is gemeld bij KPN want er schijnt met de lijn iets aan de hand te zijn. De vorige bewoners (jaja ondertussen heb ik contact) hebben geen enkel probleem gehad (XS4ALL) en nu 5 april heb ik nog steeds geen internet en telefonie en zit ik dus sinds 9 februari (dag van verhuizing) al zonder….

Zo spoedig mogelijk Internet en telefonie op mijn nieuwe adres en compensatie voor tijd dat ik nu al zonder zit. De aanbieding om de eerste 6 maanden 50% korting te ontvangen op de rekening.( Kan nu al 2 mnd geen gebruik maken)
De verhuizing is doorgegeven op 16 februari en vandaag is het 5 april.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RR01