Klacht: Verhuizen icm portering

op 25 augustus 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Laat ik beginnen met dat ik altijd tevreden ben geweest met hetgeen KPN mij aanbod. Maar sinds 24-08-2017 is dat helemaal over. Ik heb een verzoek ingediend om mijn abonnement mee te verhuizen naar mijn tijdelijke adres (bij mijn schoonouders), daar gaan een paar weken overheen voordat dit allemaal in order kan worden gemaakt. Oké prima dan wachten we wel. Vervolgens krijg ik een week voor (21-08-2017) de afgesproken datum (28-08-2017) een mail dat de diensten zijn geactiveerd. Ik dus bellen met KPN betekend dit dat ik nu mijn abonnement op het nieuwe adres kan gebruiken. Uuuuhhh nee dat kan niet meneer hij staat nog steeds gepland voor 28-08-2017. Oké bedankt voor het verwarrende mailtje dan.
Vervolgens wordt op 24-08-2017 de lijn gekaapt door KPN en krijg ik geen diensten meer binnen van de oude provider op dat adres zonder dat we hebben opgezegd. Dús geen internet, geen telefoon en geen tv!!!
Ja sorry meneer er is iets fout gegaan we zien inderdaad dat de lijn nu in ons “bezit” is en wij weten niet wat er fout is gegaan want de levering staat nog steeds op 28-08-2017. Kortom wij kunnen niks voor u betekenen. Dus ik zit dan 4 dagen zonder Internet, TV en Telefoon? Ja meneer, we kunnen er nu niks meer aan doen. Ja we kunnen een monteur sturen om te kijken wat er mis is maar die kunnen we pas vanaf 30-08-2017 in plannen.
Dus jullie gaan het vandaag niet meer voor mij oplossen? Sorry dat kunnen wij niet, wat wij kunnen aanbieden is een noodpakket (4G modem, met een restrictie van 20GB). Ja ja een noodpakket voor een gezien met kinderen en schoonouders die regelmatig streamen (Netflix, Canal Digitaal), internetten en ook aan de telefoon zitten die nu niet werkt? Ja sorry we kunnen er niks aan doen. Maar het is jullie fout toch? Ja. Maar jullie kunnen niks meer doen? Nee.
Maar als ik het goed begrijp is mijn abonnement wel overgezet naar dit adres, deze lijn? Ja, dat klopt. Maar ik kan dus geen gebruik maken van mijn diensten, die ik netjes betaal? Omdat jullie nog 1 extra nummer moeten toevoegen? Ja dat klopt meneer.
Dus kortom, ik had geen extra nummer op een bestaande abonnement moeten toe laten voegen? Ja daar komt het wel een beetje op neer.

Wat een incompetente bende!!!! Zelfs de klachtenlijn die mij moest terugbellen kan nog wel een cursus of 5 gebruiken om de klachten adequaat te behandelen. Mevrouw was alles behalve professioneel, ja bij ons staat hij op leveren 28-08-2017 dus u moet met deze fout bij de oude provider zijn. Maar jullie hebben zelf de fout toegegeven mevrouw. Ja dan weet ik niet waarom ze de klacht hebben aangemaakt hoor meneer. Er staat hier toch echt dat het pas 28-08-2017 wordt geleverd.
De onkunde stapelt zich in sneltreinvaart op en ik heb nog steeds niks!!!

Ik wil dat mijn contract wordt ontbonden. En dat de lijn direct vrij wordt gegeven voor de oude provider zodat alles gewoon weer werkt zoals het hoort. Dan neem ik daar wel een alles in 1 pakket. Blijkbaar kunnen ze een simpele handeling niet afhandelen zoals het hoort. De wijze waarop ze een probleem tackelen welke hun eigen fout is is ongelofelijk.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RamosCristiano