Klacht: Verhuis systeem niet in orde

op 31 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds 2014 een contract afgesloten bij Ziggo op adres A. Daarvoor bij mijn ouderlijk huis al in de multikabel tijdperk al klant van dezelfde provider.
op adres A perfecte service en dienstverlening gehad, geen enkel probleem op een enkele keer een reset van de modem (wat ik als normaal zie, soms moet het gewoon).

Sinds 2015 september verhuisd naar adres B, netjes enkele weken van tevoren een verhuisbericht doorgegeven via mijn ziggo functie, en achterna gebeld of dit in orde was. Dit was goed, en het zou spoedig worden aangepast in het systeem.

Halverwege september 2015 heb ik de klantenservice moeten bellen dat mijn mediabox kapot was. hierbij werd vermeldt dat mijn adres incorrect was (ondanks verhuisbericht). Gelijk telefonisch laten aanpassen, en nieuwe mediabox besteld (top).

Afgelopen weken last van wegvallende verbinding. Ik moest mijn modem dagelijks enkele keren resetten om ervoor te zorgen dat ik internet had. Ook viel mij op dat ik op de slaapkamer (hemelsbreed 3.5 m hoger) dat het WiFi signaal zeer slechter is geworden.
Afgelopen zondag met de klantenservice gebeld, en het bleek dat na 2.5 jaar (!!!!) dat mijn adres nog steeds NIET was aangepast. daardoor konden ze ook geen monteur inplannen om dit af te ronden.
na ruim 45 min aan de lijn te hebben gehangen, en 4 verschillende afdelingen te hebben gesproken zou het adres eindelijk worden aangepast. ook zou ik de maandag gebeld worden voor een nieuwe monteursafspraak.

Afijn, maandag ben ik niet gebeld door Ziggo of door enig ander kenmerkende communicatie middel (email?) om mij te bereiken. ikzelf met de klantenservice gebeld, bleek dat het systeem vertraagd is en dat ik een dag extra (dinsdagmiddag) moest wachten totdat ik een monteur kon inschakelen. de gemiddelde wachttijd van de monteur op dat moment (dat kon per uur verschillen aldus de klantenservice) was pas maandag 7 Augustus, ruim een week later.

ik sta op het punt om te kijken naar een andere provider ondanks dat ik zo lang al gebruik maak van jullie diensten. daarbij werd ik gek genoeg wel weer geholpen door het feit dat ze mij konden door verbindingen naar de afdeling om mijn abbonement op te zeggen.
ik begrijp dat niks per direct geregeld kan worden, maar ik heb in 24 uur tijd 5 verschillende personen en afdelingen gesproken, en daarbij 5x opnieuw uit moeten leggen wat er aan de hand is. en er zijn beloftes gedaan die niet waar gemaakt zijn.

1. een monteur die mij vriendelijk kan helpen en na kan kijken wat er mis is (met mogelijkheid tot vervanging van de modem)
2. eindelijk keer het juiste adres in jullie systeem laten zetten na 2.5 jaar zodat de volgende keer dat ik de klantenservice bel niet meer met dit probleem zit
3. zorgen dat ik jullie nog steeds kan aanbevelen als provider, gezien het vertrouwen flink is beschadigd
4. compensatie voor alle belminuten

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J_nigten