Klacht: verhoging tarief abonnement ONlLINE

op 12 juli 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Datum: 12 juli 2017

Beste mensen,

Bij deze wil ik een klacht indienen omdat de prijs van mijn abonnement verhoogd is sinds april 2017, van ongeveer 10 euro per maand zonder uitleg of toestemming! Ik heb geen mail ontvangen van online over deze verhoging en ik heb in juli de verhoging op mijn bankrekening gezien. Daarom heb ik meteen geprobeerd op 1 juli met u contact op te nemen. Maar van Jan (uw collega) hoor ik dat Online pas op 11 juli contact genomen had. Als u de oude tarief van 19,90 euro niet toepast tot maart 2017, wil ik een klacht indienen voor slechte communicatie en het stopzetten van het contract vanaf 1 augustus 2017 als er geen financieel schade zijn vanwege het abonnement. Deze klacht stuur ik ook door aan landelijke consumentenbond zodat zij weten hoe jullie oude klanten mee omgaan: slechte communicatie (via een mail die ik NOOIT ontvangen heb) waarin Jan (uw collega) vertelde dat ik een maand de tijd om het contract op te zetten. Dat wil ik graag doen, gewoon stopzetten!! Dat vind ik schandalig dat u GEEN BRIEF gestuurd hebt! Een spam mail van u waarschijnlijk!

Daarom verzoek ik u : 1 de oude tarief (19,90 euro) toe te passen in plaats van 27,50 euro of 2 meteen het contract stopzetten zonder financiële schade vanwege het abonnement.

Bedankt voor uw reactie.

Groet, Nathalie

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 13 juli 2017 om 09:09 geantwoord