Klacht: Vergoeding voor aansluitkosten

op 31 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb 10-08-2016 telefonische contact gehad met medewerker van tele2 over een factuur van juni die volgens mijn tele2 app niet betaald was en ik zeker wou weten of het betaald was en volgens hem was het betaald en dat het door niet werkende app volgens hem. 23-08-2016 kreeg ik een bericht van dat me factuur moest betaald worden en daardoor me telefoon is afgesloten waarna ik na paar dagen weer bereik had en ik contact weer had opgenomen afgelopen maandag en met een medewerker gesproken die zei vul maar een vergoedingformulier in nou binnen 1 dag reactie dat ik te laat had betaald ik ben er niet mee eens want ik had 10-08-2016 gebeld voor om te vragen of het goed was gegaan met de betaling die jongen zei van wel dus als ik een medewerker van tele2 niet kan vertrouwen op zijn woord dan klopt het toch niet helemaal met de service die er wordt verleent.

Als mijn aansluitkosten wordt betaald want je dat is een stukje service

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H28