Klacht: Vergoeding vanwege een toezegging

op 30 augustus 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Goedemiddag, langs deze weg wil ik zoals telefonisch afgesproken een klacht indienen betreft een factuur die ik van jullie ontvangen heb. Ik heb telefonisch contact met jullie gehad en heb daar expliciet gevraagd voor bellen naar Turkije. In het gesprek is dit zelfs drie maal naar voren gekomen. Mij is door de klantenservice bevestigd dat ik gratis kon bellen naar Turkije. In overige landen heb ik geen familie, dus daar heb ik dan ook niets aan. Ik heb een bevestiging ontvangen, heb daarna enkele malen gebeld met familieleden uit Turkije. Helaas kreeg ik tot mijn verbazing een factuur van jullie met een bedrag van €154,48. Hier ben ik uiteraard van geschrokken. Mij is kennelijk een toezegging gedaan en n.a.v. die toezegging ben ik gaan bellen. Ik vind dat ik niet goed ben behandeld door de klantenservice en wil een klacht hierom indienen. Tevens verzoek ik jullie het bedrag van €154,48 kwijt te schelden, aangezien dit buiten mijn schuld om is gebeurd.

Ik ben pas tevreden wanneer het bedrag van €154,48 kwijt is gescholden van factuurnummer NL1606627030. Onlangs heb ik wederom telefonisch contact gehad met jullie omtrent de bovenstaande klacht en mij is een nieuw contract aangeboden. Ik ben bang dat mijn korting van drie maanden nu verdwenen is. Ik hoop dat jullie het ditmaal rechtzetten, zodat ik nog kan blijven bij Tele2. Ik hoop jullie op deze manier mijn klacht en wens duidelijk te hebben gemaakt. Gaarne ontvang ik van jullie schriftelijk een terugkoppeling, om niet nogmaals misverstanden te voorkomen. In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Ahmet Orduoglu
Klantnummer: B0007579056

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmet Orduoglu