Klacht: Vergoeding e-tickets

op 13 februari 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijne heren.
Op vrijdag 9 februari 2018 heb ik voor een treinreis van Bussum Zuid naar Amsterdam centraal 4 e-tickets besteld en ook gekregen.
Ik had die tickets op zondag 11 februari 2018 nodig.
Na het afdrukken van de tickets zie ik tot mijn schrik, dat als datum op de ticket 10 febr. i.p.v. 11 febr. staat.
Een fout geheel mijnerzijds.
Ik ben een man van 82 jaar en met die nieuwe technieken niet zo vertrouwd.
Op dezelfde avond, 9 febr, heb ik meteen de klantendienst van de NS gebeld en kreeg daar tot mijn schrik te horen, dat er niets aan te doen was. Ik moest maar proberen op maandag daarna te bellen, werd mij gezegd. Misschien was er dan iemand die iets wilde doen.
Een typisch geval van pech. Kosten 40.80 euro. Voor mij, gepensioneerde, veel geld.
Ik kon de tickets ook niet aan iemand anders overdoen, omdat die tickets op naam staan met geboortedatum.
Er zat dus niets anders op dan nog een keer tickets te bestellen, maar dan voor zondag 11 februari 2018.
(Ik had toen dubbel pech, want die zondag konden er 2 personen door ziekte niet komen. We zijn toen met 2 personen naar de afspraak in Amsterdam gegaan. Maar dit terzijde.)
De financiële afdeling van de NS kan gemakkelijk mijn bestellingen nakijken.
Ik heb maandag 12 febr nog een keer de klantendienst van de NS opgebeld maar ik kreeg weer nul op mijn request.
40 euro is voor mij veel geld.
Ik probeer nu maar op deze manier om te zien of de NS zo coulant is om mij in de onkosten tegemoet te komen.
Bij voorbaat dank.
G van Luyn

Ik zou zeer tevreden zijn als ik die 40,80 euro terug zou krijgen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gvanluyn