Klacht: Vergoeding couponcode werkt niet

op 09 april 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Beste,
Ik deed een bestelling in november 2012 waarvoor ik 23,02 invoerrechten diende te betalen. Ik vroeg via deze weg naar enige vergoeding. In maart dit jaar boden jullie mij de helft van het bedrag aan via een coupon bon. Daar ik tevreden ben over jullie producten heb ik deze aanvaard. Op 26/03/2013 kreeg ik een laatste antwoord met daarin een couponcode. Wanneer ik deze wilde verzilveren bleek deze niet te bestaan.

Omdat mijn "ticket" van 26/03/2013 afgesloten werd en ik hierop niet meer kan antwoorden. Wil ik via deze weg een nieuwe couponcode vragen waarmee ik wel degelijk een product mee kan aankopen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 augustus 2013 om 08:45 geantwoord

Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

De klantenservice
Lightinthebox/Miniinthebox