Klacht: Vergoeding

op 10 maart 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Vanaf 2018 ben ik al bezig om mij kno digitale op te zeggen 6 keer via internet gedaan maar kwam nooit aan

In september 2019 voor het eerst gebeld omdat ik al zo lang bezig was zouden ze de laatste 3 maanden terug storten naar mij ik zou nog 3 maanden door moeten betalen en zou daarna mij 3 maanden vergoeding krijgen Nouja dat hou dus in dat je 3 maanden door betaal voor niks

Januari 2020 nog geen geld terug maar wel mij abbonmet door moeten betalen ik dag nog ag misschien heb ik me in de maand vergist maar nee feb 2020 nog een keer moeten betalen ik weer bellen maar mevrouw hij is helemaal niet opgezegd ga ik gelijk voor regelen en je krijg en vergoeding van 51 euro terug gestort waarom beld u 4 maanden na dat er opgezegd is nou ik moes 3 maanden wachten en dan zou het geld terug gestort worden ik dag dat ik me nog had vergist in de maand nog er is bij ons altijd een opzeg termijn van een maand

Oké Nouja prima als ik me geld maar krijg 51 euro weer vergoeding

Ja word geregeld niet dus het werd er nog even extra van af gehaald ik weer bellen dat het er afgehaald is ie ja stomme fout uiteindelijk was me abonnement wel opgezegd binnen 5 dagen krijg en u geld opgestuurd ik stuur het door naar me leiding geven want ik kan niet meer dan 100 euro over maken ga ondertussen al over 159.80
Prima ik hou me rekening in de gaten

Na ander halve week nog geen geld weer gebeld ja ik kan 91 euro naar u terug storten nee ik wil hem mij 159 euro terug en een leiding geven spreken nou dat is al vooral heel moeilijk want die krijg je niet te speken

Ik zeg en dan nog iets omdat jullie telefoon nummer nergens te vinden is moet ik me door laten verbinden door 1801 en dat kost 90 cent per minuut ik heb mij minuten naar jullie opgeteld vanaf februari en ik kom al op 104 minuten omdat je elke keer een half uur de wacht in word gezet en daarna de verbinding verbroken word kan je weer van voor af aan op nieuw beginnen

Dus ik wil ook 93.60 aan vergoeding terug voor het bellen omdat jullie elke keer die fouten maken

Uit eindelijk zou de leiding gevende mij om 5 uur terug bellen 6 uur nog niks ik weer terug gebeld nog geen leiding gevende aan de telefoon te krijgen maar die mevrouw had geregeld dat ik mij 159.80 terug krijg op 22 maart nou moet ik eerst maar is zien of dat echt gebeurd maar oke dus ik zeg ik heb 104 minuten naar jullie gebeld ik zeg dat is 93.80 dat wil ik ook terug zei weer over leggen weer 10 minuten in de wacht maar nee het was niet kpn zijn schuld en ze konden er niks aan doen bedankt kpn wat ben ik er mee opgeschoten helemaal niks want ik ben als nog 100 euro aan bellen kwijt tewel jullie fout op fout maken
Dus zo dra ik mij 159.80 terug heb heb ik niks terug gekregen 100 euro aan bellen en 51 euro wat er extra af gehaald is dus ik hou over 8.80 nou top al dat gebeld en gedoe om niks

Als er is telefonisch contact met mij gezocht word en ik krijg waar ik recht op heb het is te belachelijk voor worden dat je 100 euro op moet bellen voordat je krijg waar je recht op heb

Ik wil mij 159.80 zo snel mogelijk op mij rekening hebben en niet weer hoeven wachten tot 22 maart

Ik wil een vergoeding voor 93.60 voor het aantal minuten die ik met jullie heb moeten bellen voordat een keer geregeld is waar ik recht op heb

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door .lys.