Klacht: Vergissing

op 18 januari 2014 over Prijzenmepper.nl in de categorie Online Warenhuizen

Geachte,
Ik heb een klein pakketje afgehaald bij de prijzenmepper Leyweg. Geen probleem, want er is in de bezorging/misschien typfout van mij, dat weet ik niet een klein doosje afgeleverd bij de prijzenmepper Leyweg. Ik kom het afhalen, druk bij de kassa en dan komt er een medewerkster met het doosje naar mij toe en verteld dat zij geen pakketjes mogen aannemen enzovoort. Ik weet dat de bezorging van de pakketjes bij geen gehoor het vaak afleveren elders in plaats bij het postkantoor ( geef dat erg vaak aan bij een eventuele bestelling!), maar dat gebeurt niet.
Ik heb dat uitgelegd, gezegd dat ik zorg dat het niet meer gebeurd. Uw medewerkster zag er zeer onverzorgd en vreemd uit en de manier waarop er werd gereageerd was eveneens niet echt klantvriendelijk. Inderdaad wordt dan de naam van de winkel met de producten bevestigd een rommelige zaak waar geen kwaliteit in zit! En op de Leyweg zijn meerdere winkels die het zelfde trouwens verkopen als de Prijzenmepper. Blijkbaar een trend ?? Nou, ik was meteen na dit gesprek genezen om überhaupt de prijzenmepper te promoten en of daar te gaan kopen. De winkel is volgestopt, geen overzicht en goede looppaden en geen goed verzorgde medewerkers/sters, die zeker geen ABN praten/ nou, half dan..

Zorg dat de winkel er keurig uit ziet zowel van binnen als de etalage en medewerkers/sters kijk a.u.b. wie u aanneemt en hoe zij zich presenteren.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijzenmepper.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijzenmepper.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kievietes