Klacht: vergane rubbers?

op 06 oktober 2017 over Citroën in de categorie Automerken

Ik heb een citroen C5 uit 2008 (oud model) sinds een paar jaar eigenlijk heb ik gezien dat stukken rubber tussen mijn achterruit en achterbak (zie foto’s) en aan de binnenkant van mijn kofferbak verteren/verdwijnen? Nu is mij verteld dat de oplossing voor het rubber van de achterruit mij tussen de € 600 eb € 700 gaat kosten omdat de achterruit helemaal vervangen moet worden, en nu heb ik het nog niet eens over het rubber aan de binnen kant van mijn achterklep! Ik heb zoveel auto’s gehad, waaronder ook diverse Citroëns die veel ouder waren en daar heb ik nooit last gehad van versleten/vergaan rubber? Deze auto was nota bene de eerste auto waar ik hard voor gespaard heb om hem nieuw te kunnen aanschaffen? lekker zuur, Dit kan toch niet waar zijn?

Ik ben tevreden als citroen mij een "normale"oplossing aanbied en geen oplossing van tussen € 600 en € 700 omdat de rubbers in mijn ogen niet deugen?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citroën

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citroën nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door blomwm