Klacht: verfkleur niet in orde

op 13 juli 2012 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Wij hebben bij Karwei in Gorinchem een pot 9002 Flexa sidl zg wg laten aanmaken. Volgens de kleurwaaier zou dit een zachte creameachtige kleur moeten zijn, een soort gebroken wit.
Aan onze zoon werd gevraagd of de verf goed was omdat wij elders in het pand nog wat andere dingen moesten hebben.
Niet wetend dat we hier later aan gehouden zouden worden, kwamen we thuis met een pot lichtgrijze verf. telefonisch contact leerde ons dat onze zoon goedkeuring had gegeven, maar deze weet nergens van. bij telefonische navraag werden wij als een nummer behandeld. We moesten beter uitkijken, en de mengmachine kan geen fouten maken. Het gesprek was heel onplezierig en in onze ogen ook onrechtvaardig. als je een bepaalde kleur besteld dan dien je die ook te krijgen.Zoals ik er nu tegen aan kijk zal ik Karwei niet meer bezoeken.

De pot met verf ter waarde van 29.95 kunt u terug krijgen. Dan had ik graag mijn geld terug. Oja, we zijn naar verf en wand gegaan (Verhoeven in Giessen) en een pot laten maken, en daarbij bleek dus dat de opgegeven kleur wel goed was.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 02 augustus 2012 om 22:26 geantwoord

contact gehad met de klant om zaak op te lossen en dat is gelukt

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Karwei beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door novas