Klacht: Verf van Baby-Box laat los

op 19 september 2018 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Wij hebben vorig jaar een Baby-Box bij Prenatal gekocht en deze drie maanden geleden (bij de geboorte van ons kind) in de woonkamer gezet.
Nu begint alle verf los te laten. Deze klachten hebben via hun Facebook Chat gemeld waarop wij het antwoord kregen; ”Uw kind zit waarschijnlijk in de box te buiten”. Nee, Prenatal, ons kind ik 3 maanden, deze heeft nog geen tanden. Het volgende antwoord; De box staat waarschijnlijk in de zon. Nee, Prenatal, wij zetten ons meest dierbare bezit niet constant in de zon. De oplossing van Prenatal; U moet met de Box naar de winkel alwaar het contract opgenomen wordt met de leverancier van het product; er wordt gekeken of de klacht terecht is. Zo ja, wordt de box opgestuurd naar de leverancier en zitten wij, als eindgebruiker, voor langere tijd zonder box… Wat een schandalige oplossing voor een winkel die het beste voor moet hebben met uw kind en waar je het afgelopen jaar een godsvermogen hebt uitgegeven.

Nieuw product of geheel aankoopbedrag retour

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wkleijn