Klacht: Verf pakt niet meer

Sabine van Kuilenburg op 27 augustus 2023 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik gebruik al jaren garnier nutrisse 7.3, echter de laatste tijd pakt de kleur niet meer. De kleur is lichter en na een aantal keren wassen wordt het alleen maar lichter. Een keer is de kleur een beetje groen geworden.

Is er iets aan de haarverf veranderd dat de kleur niet meer zo goed pakt? Ik zou het liefst mijn geld terug willen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van L’Oréal

8 maanden geleden - Beste Sabine, Dankjewel voor je bericht via Klacht.nl over Garnier Nutrisse Ultra Crème 7.3. Wat fijn dat je onze haarkleuring gebruikt. Jammer om te lezen dat deze haarkleur te licht en niet lang houdbaar is. Het eindresultaat en houdbaarheid van een haarkleuring is afhankelijk van je ondergrond en toepassing. De Nutrisse haarkleuring is recent van verpakking gewijzigd en er is een kleine formule wijziging geweest. De formule wijziging kan een minimale wijziging in het resultaat geven. We adviseren je om eventueel een kleur donkerder te nemen, zoals bijvoorbeeld de Nutrisse 6.3 donker goud blond. Of je kunt kiezen voor een natuurtint zoals de Nutrisse 7.0. Een natuurtint zonder nuance geeft een betere dekking dan een kleur met nuance. We adviseren om altijd een uitgroeibehandeling te doen (zie gebruiksaanwijzing) of alleen de uitgroei te kleuren. Wanneer je de haarkleur 30 minuten over je hele haar laat inwerken, dan kan het eventueel donderder worden. We willen je graag voor het ongemak een nieuwe haarkleuring opsturen. Indien je hiervan gebruik wilt maken, dan kun je in een reply op dit bericht aangeven welke kleur je wilt ontvangen. We horen het graag en wensen je een fijne avond! Met vriendelijke groet Garnier

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine van Kuilenburg