Klacht: Verf dekt grijs haar niet.

op 20 september 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Beste Lorea’l,

Ik ben al jaren trouwe klant van jullie excellence creme haarverf. Met soms een uitprobeersel van andere varianten of merken. Maar dit was altijd eigenlijk de enige waar ik van op aan kon om mijn elke keer weer terugkomende grijze uitgroei echt te dekken. Nu ben ik helaas deze keer erg geschrokken omdat het mijn grijze uitgroei niet gedekt heeft! Ik heb geen idee hoe dit kan. Wordt grijs haar soms resistent tegen haarverf? Graag zou ik willen weten hoe dit kan. Of moet ik nu voortaan mijn grijze haar voor lief nemen? ( dat wil ik nog lang niet)

Melanie

Heel graag advies om toch mijn grijze uitgroei te kunnen dekken met haarverf.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht GlossyMel

2 maanden geleden - Ik ben gebeld door een medewerker van Lorea'l en we hebben het probleem besproken. Ze heeft mij heel goed geholpen en ik krijg een nieuwe verpakking toegestuurd om te kijken of die wel goed dekt. Ik ben erg tevreden met de oplossing en het advies. Bedankt daarvoor. Met vriendelijk groet, Melanie

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 22 september 2016 om 11:52 geantwoord

Wat fijn om te lezen dat mevrouw blij en tevreden is met deze oplossing en wensen mevrouw succes toe met het kleuren van het haar.

Alle klachten die gemeld zijn door GlossyMel