Mijn Klacht:
Mijn klacht is als volgt, over enkele dagen verjaard mijn dochter en ik had voor haar grote dag een cadeau gevonden op Marktplaats. Alles netjes betaald en gekozen voor als bezorgservice de DHL dienst thuisbezorgd. Oké het kost dan 1,50 meer als afhalen maar dan is wel, dat is wat dacht goed ter plekke. Maar dat was alles behalve, geen pakket te zien. En volgens de site dhl for you was hij onderweg. Tot het een dag later vermeldt stond dat hij is afgeleverd was maar er was geen ontvangst en is dezelfde dag al is terug gestuurd met enkele reden. Ik was de hele week thuis op de aflevertijden en ik heb niks gezien, gehoord of ontvangen. En ook geen formulier gevonden in de brievenbus met de vermelding bezorger gemist. Dan maar bellen naar DHL klantenservice. En die vertellen gewoon dat het pakketje is teruggestuurd naar de verzender. Oké, mijn vraag erop luidde:”Waar is het pakketje nu?” Antwoord erop luidde”ik weet het ook niet meneer, het is waarschijnlijk verdwenen of kwijt geraakt, neem contact op met de verzender, we kunnen U niet meer verder helpen, succes ermee”. Dat is zo onprofessioneel afgehandeld, zij zorgen voor een probleem en kunnen het nog eens oplossen. Ongelooflijk. En nu heeft mijn dochtertje geen cadeau meer voor haar verjaardag. Nice work DHL.
Gewenste Oplossing:
Als mijn pakket gewoonweg wordt geleverd binnen mijn wensen

