Klacht: Verdwijning pakje bij DHL for you

op 13 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL for you geeft aan dat het pakje bij mij op 15,30 is afgegeven.
Dit kan niet omdat ik die dag aan het werk was, en ik alleen woon.
Het pakje is niet afgegeven en er is ook geen briefje in de brievenbus gegooit, kortom de chauffeur heeft niets bij mij afgegeven maar vermeld wel dat het pakje aangeboden is.
Geen poot om op te staan, je mag zelfs zelf niets melden,mag alleen de afzender doen, die heeft haar geld dus verder boeien voor deze persoon.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de de totale geldsom terug krijgen totaal 30,95 uur
Ik bestel rgelmatig ,maar nooit meer met DHL for you.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 juli 2012 om 08:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Heel erg bedankt voor uw reactie via onze klacht.nl.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar DHLFORYOU.NL . Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen

Mocht u inhoudelijk vragen hebben over uw zending dan kunt u contact met de customer service van DHLFORYOU.NL via 0900 222 21 21 of per mail naar klantenservice.dhlforyou@dhl.com .

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

DHL Express Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door van baak