Klacht: Verdwenen geld

op 01 augustus 2016 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

24-07-2016 heb ik een transfer opdracht gestuurd via internet naar Western Union, aansluitend heb ik meteen het bedrag via internet bankieren overgemaakt naar Western Union. 25-07-2016 is dit door de Rabobank goedgekeurd en overgemaakt naar Western Union. Normaal duurt dit een dag of twee, dan ontvang ik bevestiging dat het geld binnen is en dat de ontvanger het bedrag kan ophalen. Helaas deze keer niet! Woensdag 27-07-2016 ben ik gaan bellen naar hun helpdesk, ben gaan mailen heb meerdere malen via klachten formulier gevraagd waar mijn geld is, heb 2 keer een betaaloverzicht van mijn bankrekening naar hun gestuurd waarop duidelijk te zien is dat het geld overgemaakt is, men wilde zelfs dat ik nog een 3e keer zou versturen!!! Heb de afgelopen dagen meerdere keren per dag gebeld en gemaild met Western Union, heb veel veronderschuldigingen ontvangen, meerdere redenen wat er zou kunnen zijn gebeurd met het geld, maar helaas nog geen cent terug ontvangen. De helpdesk heeft al tientallen mailtjes naar hun bank afdeling gestuurd maar men is het schijnbaar gewoonweg helemaal kwijt!!! Ik heb er de afgelopen twee nachten slecht van geslapen, ik maak mij zorgen over waar mijn geld gebleven is en of ik het nog ooit terug zal zien!!!

Als ze mij het volledige bedrag terugboeken op mijn rekening of alsnog doorsturen naar de ontvangende partij!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door George159