Klacht: Verduisterend gordijnen

op 19 september 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Goedemiddag,
Ik kom net van de Action uit de ronde venen, Mijdrecht
Il wil graag iets vermelden wat mij zo erg gefrustreerd heeft.
Ik ging vandaag om 17:00 naar de action.
Ik zie gelijk bij de eerste gangpad verduisterende gordijnen waar 1.99 euro opstond. Ik loop naar een medewerker die mij vervolgens doorstuurt naar de kassa, ik vraag aan de kassiere en zij zegt dat het 6.95 euro kost,terwijl ik aangeef dat daar andere prijs op staat. Vervolgens roep k een andere collega om met mij mee te kijken welke dan 1.99 euro kosten maar dat wist ze ook niet.
Even later wil ik afrekenen en zie k een nederlandse mevrouw voor mij die zelfde gordijnen die ik bedoelde gewoon kocht voor 1.99. Ik was ondertussen al uit de winkel en mn man zei dat die mevrouw ze voor 1.99 heeft gehaald.
Ik loop gelijk terug en wil die gordijnen ook kopen en koop er 6 stuks van, maar een of andere leiding gevende die Bar of Barr of Barbara heet zeg tegen mij dat er geen kaartje aanhangt en dat k moet bewijzen of er een kaartje daar hangt, waardoor ik dus boos wordt en zeg dat k al eerder daar was met de vraag en dat k niet geholpen werd en dat k ook naar de kassiere ervoor ben gegaan. De kassiere bevestigd dit ook dat k al eerder geweest ben. Zegt mevrouw de leidingegevende of wat dan ook tegen mij, dat ze in de tussentijd meldingen gekregen heeft van het hoofdkantoor en dat ze de kaartje eraf heeft gehaald. Ze doet alsof k lieg, ik zeg nog dat k de klant voor mij hebt aangesproken om te kijken wat ze heeft gehaald dus het was gewoon voor 1.99 euro. Ik vind dit schandalig. K heb 15 jaar gewerkt her en der, van horeca tot aan kledingzaken, euroland, zeeman, etc. Ik weet heus wel hoe dit te werk gaat en als de klant zegt en vraagt om hulp, dan wordt ze ook geholpen en niet toevallig iemand anders voor je en als je erom vraagt dat jij niet geholpen wordt.
Uiteindelijk had ik geen zin in een discussie en heb k alle 6 de gordijnen daar gelaten,als ze nog normaal deed had ik ze nog gehaald maar hoe ze omging, met die uitdrukking dat ik lieg. Ik ben een turkse vrouw die hier geboren en getogen is met hoofdoek. Ik ken de normen en waarden van mijn land waar ik woon heel erg goed. Ik was erg geirriteerd om hoe ze deed alsof ik geen nederlands kon spreken. Maar nadat ik wel gewoon mijn verhaal uitlegde, kon ze opeens niets doen en kreeg ze zogenaamd meldingen van hoofdkantoor. Ik weet niet hoe jullie hiermee omgaan maar hoop dat jullie met iedereen normaal omgaan. Er was 20 seconden ofzo dat ze die kaartje weg heeft gehaald, het is niet dat ik later er mee kwam, ik was er 30 minuten eerder al mee bezig. Misschien moeten jullie medewerkers beter OMGAAN MET KAARTJES HANGEN. En een cursus omgaan met klanten zal jullie goed doen.

Met vriendelijk groet…

Medine gozel

Te Mijdrecht.

Als ik de gordijnen die ik wilde voor 1.99 euro krijg. Het zou een kleine moeite zijn als ze het gewoon deed en aangaf dat het eigenlijk niet hoort. Want zo deden wij ook in de zaken waar ik gewerkt heb. Ipv een slechte recensie op haar naam te krijgen. Dus als jullie nog hebben zou ik graag de verduisterende donkergrijze gordijnen willen krijgen voor de prijs die daar als eerste opstond.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Medinem88