Klacht: Verbrande huid

op 17 maart 2017 over Allure Kristalpad in de categorie Beauty & Wellness

Vreselijk veel pijn! Afgelopen weekend op de beurs vrouw een set + navulling gekocht voor €35,00. De mevrouw demonstreerde op mijn hand een stukje en het voelde in eerste instantie heerlijk zacht. Ik besloot de set plus navulling mee te nemen. Al na korte tijd begon Mn huid erg te irriteren. Ik ben terug gegaan naar de stand en een andere mevrouw zei dat ze het te hard had gedaan. Dus ik moest het vooral zachtjes doen zei ze. Vervolgens vol goede moed aan de slag thuis. Keurig de gebruiksaanwijzing opgevolgd en het resultaat is afschuwelijk pijnlijk en lelijk! Mijn huid is vreselijk pijnlijk alsof ie verbrand is…Ik loop al voor de tweede dag met vaseline op de wondjes… ik ben een rossig type met een hele gevoelige huid….. vreselijk dit product! Ik zeg uit de handel halen. Ik heb foto\’s van de aangedane huid, en mevrouw ik heb het heel zacht gedaan….. voel me enorm belazerd!

Graag geld terug plus excuses, voortaan niet zomaar aan alle huid types verkopen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Allure Kristalpad

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Allure Kristalpad nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Allure Kristalpad in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nynke Friesland