Klacht: Verbogen wit gouden ring

op 14 mei 2016 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Drie maanden geleden voor mijn 19 jarige dochter een wit gouden ring gekocht. Prijs ruim 540 euro.
Na nog geen drie maanden is het model uit de rond. Hij is erg verbogen.
We zijn terug gegaan naar Siebel en na ruim anderhalve week kregen we een reactie.
Siebel stelt dat de ring inderdaad uit model is door onzorgvuldig gebruik en “zwaar tillen” . Er is kracht gezet op de ring.
Kosten om de ring te repareren 50 euro maar ze bieden aan om hem voor 25 euro te repareren “als service aan ons”
Mijn dochter doet een opleiding en loopt stage op kantoor. Ze heeft niets anders gedaan dan de ring dragen in het dagelijks leven. Ik vind het schandalig dat ze zonder meer de oorzaak bij ons leggen. Dat een ring van 540 euro niet dagelijks gedragen kan worden.
We moeten nu weer twee weken wachten want de ring wordt opgestuurd naar leverancier.

Helemaal nergens over..

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Siebel juweliers in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht hellenvandersluijs

1 jaar geleden - Ik heb de klacht geplaatst op 14 mei jl.. inmiddels is het 21 juli en ik verwonder me nog steeds dat ik werkelijk geen enkele reactie heb gekregen op mijn klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hellenvandersluijs