Klacht: verblijf van 17 tot 24 januari 2014

op 26 januari 2014 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij zijn de 24e teruggekomen van een week vakantie in Hunzedal in Borger in een 10persoons bungalow.
We willen U hierover toch even enkele mededelingen doen.
Ten eerste er wordt erg gehamerd op vroegboeken want hoge kortingen en een extra boeking voor 10 of 20 euro. Nou,nou wat een actie, ten 1ste zie ik tot mijn grote schrik dat ik een week voor mijn verblijf voor 175 euro minder had kunnen boeken wat natuurlijk heel veel geld is en ten tweede de actie voor de vroegboekkorting kwam met alle kosten ook op 120 euro voor een midweek in maart, dus ook geen koopje.
Mijn advies zorg dat de prijzen van de vroegboek en de lastminute gelijk zijn zodat de gasten er ook voorgaan om vroeg te boeken want U begrijpt toch wel dat wij het nooit meer doen. Ten tweede is de accommodatie toch wel heel erg oud (trouwens het hele hoofdgebouw)we zijn er voor een jaar of 10 geleden ook geweest en er is nagenoeg niets veranderd. Nu wordt er natuurlijk gelijk door U gezegd, had U gelijk naar de receptie moeten gaan om te zeggen dat U niet tevreden bent, daarzit iets in maar ik zal U vertellen hoe dat gaat. Wij hebben dit weekend cadeau gedaan aan onze kinderen en vrienden, dus dat houdt in dat de algehele verzorging in onze handen is. Wij(mijn man en ik)waren dus overal druk mee, boodschappen doen, eten maken en de verdere verzorging, voordat wij voor het eerst rustig op de bank zaten was het maandagmiddag toen iedereen vertrokken was en wij samen nog lekker tot vrijdag bleven. Maarja dan komen de gebreken voor de dag als alles intensief gebruikt wordt.
afwasmachine werkt niet goed, zeep lost niet op dus met de hand afwassen/nog geen 5 minuten stroom in het stopcontact boven de lamp in de badkamer ,dan stopt het gewoon/doucheslang boven bad zit een knik in de slang dus maar een piepstraaltje/afvoer keuken kapot, het lekt onder in het kastje/3 koekenpannen alle stelen los/stoel eetkamer staat er vanaf aankomst al met een geknikte poot/2 dagen voor vertrek de gootsteen kapot en bij aankomst niet schoon. U snapt dat deze gebreken niet in ! keer te voorschijn komen, als wij dit gemeld hadden waren we alle dagen bij de receptie geweest (we zijn er maandag wel geweest)en hadden we elke dag de technische dienst in onze accommodatie gehad U begrijpt dat we hier totaal geen behoefte aan hadden. We hebben alle punten op een briefje gezet bij vertrek afgegeven maar er werd verder niet op gereageerd alleen wat voor bungalow nummer het was.
Als laatste hebben we 2 hondjes (1 zo groot als een marmot en 1 zo groot als een normaal konijn)in 1 accommodatie dan zijn de regels bij Roompot dat er dus betaald moet worden voor 2 honden en een verplichte eindschoonmaak. Wij hebben nog nooit op geen enkel park, hotel of camping voor 2 honden hoeven te betalen want die van ons zijn zo klein dat je ze geen hond kunt noemen en ze haren niet, we snappen best dat er regels gemakt moeten worden maar ook misschien iets om verschil te maken tussen grote en kleine honden er wordt toch ook verschil gemaakt tussen volwassenen en kinderen…wij vinden het belachelijk dat ik voor deze ukkies 10 euro per nacht moet betalen en daarbij ook een verplichte eindschoonmaak, ik kan U vertellen dat de accommodatie schoner was toen wij er uit gingen dan toen wij erin kwamen. U begrijpt dat wij over het park en Roompot niet tevreden zijn ,hopelijk kunt U hier wat mee zodat wij in de toekomst misschien ooit als we weer naar 1 van de Roompot parken gaan ook tevreden zijn want om voor zo’n oude accommodatie met oud kapot meubilair, gordijnen waarvan de haken weg zijn voor de ramen hangen, diverse gebreken, totaal geen luxe, daarvoor 900,00 euro moeten betalen is toch wel heel erg.
P.S. Kan maar één foto geplaatst worden, maar we hebben meer in onze bezit.

Wij zouden graag een weekend of week verblijf weer willen hebben in het voor of na seizoen i.v.m. seizoens werk

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 31 januari 2014 om 14:30 geantwoord

Wij hebben inmiddels contact met de gast opgenomen en beschouwen deze kwestie hiermee als afgehandeld.

Heeft op 10 februari 2014 om 21:03 geantwoord

Het reserveringsnummer is 00014007787000
Volgens het vakantie park Hunzedal is onze klacht opgelost,staat op klacht.nl. , maar voor ons is het echt niet opgelost er wordt gewoon niets meegedaan met het resultaat dat we nooit weer naar Hunzedal gaan en ons schamen tegenover onze vrienden omdat we hun deze vakantie kado hadden gedaan omdat zij op onze kinderen en hondjes hadden gepast omdat wij een lange tijd met 1 van onze kinderen in het ziekenhuis moesten verblijven.
De dame die we aan de telefoon hadden was het overal mee eens en begreep ons heel goed maar er kon niks meer meegedaan worden omdat het niet tijdens het verblijf gemeld was.

Bedankt ROOMPOT voor deze vakantie waar we best heel veel geld voor betaald hebben..

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Roompot beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Riavandijk

3 jaren geleden - Afgelopen kerstvakantie ben ik samen met ons gezin een weekendje weg geweest in een hetzelfde soort huisje. Ook ons huisje was erg smerig. Het was gewoon te ranzig voor woorden. We hebben meerdere malen geklaagd, maar er werd niets aan gedaan. Ik hoop dat Hunzedal eens ergens mee komt om de gasten te blijven behouden. Zo wil natuurlijk niemand meer naar het park toe als er verder niets mee wordt gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Riavandijk