Klacht: Verblijf hotel elderschans in Aardenburg Nederland

op 30 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik had wegens operatie deal Groupon verboekt in hotel Elderschans in Nederland. 135 euro voor 1 nacht met als deal all Inn ontbijt, lunch, avondeten en alle drank gratis tem 22 uur ‘ s avonds. Voor de herboeking betaalde we 7o euro extra, dus totaal 205 euro. Toen we incheckten vroeg secretaresse direct of we luxe kamer wilden ipv. Economy kamer. We vroegen ons af waarom vraagt ze dit?
De economy kamers waren op eerste verdiep met 1 toilet voor heren/ 1 voor dames en 1 douche!!!!! We konden ons oren niet geloven en boekte direct een luxe kamer wat enkel inhield douche en toilet op de kamer, dat was het dan!!!! Zeer basisch dus, meerprijs 20 euro, zaten we al aan 235 euro voor 1 nacht.
Veelbelovend keken we uit naar het eten dan maar!!! Avondeten in een 4 * hotel omvatte overgebakken frieten, curryworsten, gepaneerd vlees niet te eten en een stoofpot van biefstuk waar je gerust een paar dagen kon op kauwen…gelukkig waren er mosselen die werden overvloedig gegeten door iedereen en waren dan ook zeer snel op!!
Ontbijt was even armzalig, gestoomde eieren dreven in het water, croissants overbakken en boterkoeken tja jammer ze waren niet voor iedereen beschikbaar!!
Het personeel allemaal van vreemde nationaliteit en sliepen in caravans vlak naast hotel, kuispersoneel reed rond met zo een hoover bord!!! Oppassen as ze eraan kwamen. Lunch hebben we niet gezien , daar hadden we geen recht op, volgens Groupon wel, volgens hotel niet alhoewel dit via mail bevestigd werd!!
Godzijdank was het mooiweer en hebben we knappe fietstocht gedaan langs de Nederlandse kust!
Dit hotel zou uitgeroepen worden tot beste all Inn , verschrikkelijk! Op terras was het 1 grote klaagzang van aanwezige klanten, iedereen betaalde ook andere prijzen, 1 dame was zelfs beginnen Wenen en manager gaf direct 50 euro terug, straf!!!!
Om nooit meer naartoe te gaan, echt bedrog!!!

Wij eisen tenminste helft van betaalde bedrag terug of bedrag lunch dat werd goedgekeurd door hotel en beloofd werd door deal Groupon !!
Eventuele andere bon voor beter hotel!!!
Waar hoor je dat nog ???gedeelde toilet en douche wordt in Groupon allemaal niet vermeld, schandalig!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 14:57 geantwoord

Beste Mitha,

Bedankt voor uw bericht en vervelend om te vernemen dat u de deal als slecht heeft mogen ervaren,

Omdat u met dit e-mailadres niet geregistreerd bent voor een Groupon-account kan ik uw verzoek op dit moment niet in behandeling nemen.

Indien u de bestelling met een ander e-mailadres heeft gedaan, ontvangen wij graag dat e-mailadres en de postcode en het huisnummer die opgegeven zijn bij registratie van het account.

Indien u de bestelling niet met een ander e-mailadres heeft gedaan, hebben we meer informatie nodig over de bewuste transactie. Wij verzoeken u uw rekeningafschrift van de desbetreffende betaling naar ons door te sturen, met hierop de volgende informatie: kaarttype, 4 laatste cijfers van uw kaartnummer, datum van transactie en het exacte bedrag. Aan de hand daarvan kunnen we uw voucher(s) opzoeken.

Graag ontvang ik een antwoord van u met de gevraagde gegevens via klantenservice@groupon.nl, zodat ik u verder van dienst kan zijn.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Dompelbak