Klacht: Verbinding klantenservice wordt verbroken bij positie 1 in de wachtrij

op 18 maart 2020 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag tot twee keer toe in de telefonische wachtrij gestaan. Logisch dat het druk is vanwege verzoeken om andere boekingen door het Coronavirus. Maar als er dan tot twee keer de verbinding wordt verbroken, terwijl je begint vanaf positie 90, dan irriteert dat.

Gewenste Oplossing:

Ik word graag terug gebeld om te bespreken of mijn verblijf is om te boeken. Ik geloof er niet in dat het helpt om voor de derde keer zelf te bellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 18 maart 2020 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door D. Oudman