Klacht: Verandering van het product

op 21 februari 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Echtr ongelooflijk eerst halen ze alle merken uit de winkel zodat je haast alleen nog maar jumbo merk kan kopen op veel gebieden maar goed ze onderscheiden zich wel van andere huis merken tot sinds kort nu gaat het over de ranja bosvruchten .Ik ben ziek en niks smaakt me meer nu heb ik iets gevonden de ranja van de jumbo en wat blijkt hebben ze de smaak veranderd naar de precies de zelfde smaak als andere huismerken dus er is geen onderscheid meer waar is jumbo mee bezig ze maken zich zelf kapot en word net als de rest gewoon een super markt met te veel eer zelfs een klacht kan ik niet fatsoenlijk op de site achter laten via een mail of zo alle goeds halen ze uit de winkel en ja als je zo ziel bent dat je blij bent dat je wat gevonden hebt wat je kunt drinken dan is het niet zomaar ranja maar de druppel die overloopt bij me het was bij uitstek de fijnste winkel maar na verwijderen van de lekkerste Italiaanse droge worst en de beste koffie bonen van Jones Brother uit de schappen te halen nu ook al het huismerk naar slechtere smaak brengen wat hou je dan nog over waar zijn ze toch mee bezig hopelijk worden ze wakker en denken ze na hoe de winkel begonnen is en waarom het zoon succes was . Sorry het gaat over de fruitsiroop smaak bosvruchten het is een serieuze klacht daarom zet ik hem niet openbaar

Mijn worst en koffie krijg is niet meer terug die bestel ik nu online want echt koffie liefhebbers weten hoe moeilijk echte goede bonen te vinden zijn die betaalbaar zijn .maar het is een echte smeek aub zet de oude ranja weer in de schappen en loop niet de rest van de supermarkten en geld achterna ik wil zelfs meer betalen als ik maar die ranja maar terug krijg bijna van levensbelang .het is een huismerk die kan ik niet ergens anders online vinden

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gterwal