Klacht: verandering procedé schuimflessen – geur blijft niet meer hangen

op 24 juli 2016 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

dit jaar is Rituals over gestapt op een ander (goedkoper) fabricage proces waardoor de flessen schuim op het moment van gebruik lekker ruiken maar na 2 minuten is de geur volledig verdwenen. Jammer ze hadden een goed product. Ze zullen het wel ontkennen maar er zijn meerder mensen uit mijn omgeving die dit ook vastgesteld hebben. Zelfs de verkoopster in de Rituals shop gaf na enig aandringen toe dat ze er veel klachten over kreeg.

Rituals waar zijn jullie mee bezig?? Probeer het zelf eens uit dan stapt u waarschijnlijk ook over op een ander – beter merk.

De oude goede flessen schuim van Rituals weer terug.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Rituals in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rituals een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rituals

Heeft op 27 juli 2016 om 11:26 geantwoord

Beste Egbert,
bedankt voor je bericht over onze showerfoams.Wat jammer dat je deze ervaring hebt.
Onze showerfoams worden komen al jaren bij dezelfde fabrikant vandaan en ook de formules zijn niet gewijzigd.
Je krijgt binnenkort een mail van ons om het product te gaan onderzoeken en je zo nodig tegemoet te komen.
Team RITUALS

Alle klachten die gemeld zijn door Evanrossum