Klacht: Verandering contract

sascha70 op 13 november 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Mijn een jaar contract(3*24.50€ daarna 9*34.50€) na 6 maanden werd veranderd zonder mij op de hoogte stellen. Ik werd niet geïnformeerd over de wijzigingen en ik kreeg geen gelegenheid om op de verandering te reageren. De klantenservice medewerkers zoeken niet naar een oplossing. Door deze verandering zijn de prijs en het pakket in mijn nadeel veranderd.
De TV is ontzettend traag, hapert veel en af en toe geen geluid of beeld.
Van het internet krijgen wij maar 22Mbps ipv de 30 die wij zouden moeten krijgen.
Ik ben akkoord gegaan in maart 2017 met een ander pakket dan wat ik nu krijg.

Herstellen contract of per direct gratis opzeggen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 14 november 2017 om 15:12 geantwoord

sascha70

Heeft op 14 november 2017 om 20:14 geantwoord

De medewerkers van klantenservice Online hebben mij aangegeven dat ik een brief heb ontvangen (??) met de \"actie\" van extra sport zenders maar ik moest volgens hum me AFMELDEN anders deed ik automatisch mee. In volgende gesprek met klantenservice werd beweerd dat ik geen brief maar wel een e-mail heb ontvangen(??) en ze willen heel graag mijn e-mail box controleren en daarvoor hebben ze mijn wachtwoord nodig (!!!!!). Ik herhaal...ik heb geen brief en geen e-mail van jullie ontvangen. EN als jullie nieuwe klanten willen aantrekken met mooie \"acties\" dan moeten jullie zich houden aan de afspraken en niet na 6 maanden het contract veranderen!!! Het is MISLEIDEND!!!

Alle klachten die gemeld zijn door sascha70