Klacht: Veranderd receptuur Genius meerzadenbrood

op 25 juni 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al een lange tijd koop ik bij AH Genius meerzadenbrood omdat ik gebonden ben aan een glutenvrij dieet. Alleen dit brood is, was eigenlijk, voor mij brood van goede en vooral verse kwaliteit.
Echter de laatste weken heb ik een kwaliteitsverandering gemerkt waar ik niet vrolijk van ben geworden. Het Genius meerzaden brood onderscheid zich niet meer van andere broden/merken. Het feestje van een heerlijk ontbijt is nu weg!

Gewenste Oplossing:

Kan AH bij de fabrikant erop aandringen de receptuur weer naar het oude terug te brengen.

Ik begrijp dat het om een betere houdbaarheid is afgestemd.
Echter de veranderde kwaliteit staat m.i. voorop gezien de prijs ervan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herman van Wonderen