Klacht: Ver over de data

op 23 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 22 juli 2017 haal ik diepvries crosaints bij de jumbo in Bergeijk, leg deze zo als altijd s’avonds klaar om te rijzen de volgende ochtend niets gerezen ik ga op de verpakking kijken en wat blijkt ze zijn ver over de data mrt.2017.
Vervolgens ga ik hier mee terug naar de Jumbo de verkoopster aan de infobalie loopt ermee weg en na enige tijd komt ze terug en geeft mij mijn geld terug maar een excuus of sorry kon er niet van af.
Dit is niet de eerste keer dat mij zoiets overkomt daar kaas met schimmel erop dan zeggen ze neem maar een ander pakje en leg deze maar terug.
Ik vind dit een zeer slecht beleid van de Jumbo in Bergeijk spiegelen kennen ze daar niet volgens mij.
In het vervolg kan ik beter naar de Plus in Luyksgestel gaan daar overkomt mij dit niet.

Gewenste Oplossing:

Als de producten gecontroleerd worden op data.
En er een fatsoenlijk excuus vanaf kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gh47