Klacht: veiligheidsagent

op 03 oktober 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Een gezellig gepland dagje naar Gent, zaterdag 1 oktober 2016, lekker geluncht en dan gezellig shoppen met een vriendin. Gekuierd in de winkel van Zara in de Veldstraat.
Toen we bijna aan de uitgang waren ging het alarm af en dit toch gedurende een aantal minuten…er bleek in eerste instantie niets aan de hand te zijn, de deuren sloten om dan opnieuw open te gaan en de kassiersters deden verder met hun werk….dus blijkbaar niets aan de hand….het alarm bleef wel klinken. Mijn vriendin stapt buiten en ik net erachter , toen werd ik op een zeer brutale manier aangemaand door de security om terug binnen te gaan en door de scan te gaan , waarop de agent zegt ” jij bent het niet, ga maar terug buiten”……tja iedereen zowel binnen als buiten keek naar mij als een potentiele dievegge, dat gevoel had ik toch en was te zeer verbouwereerd om te kunnen reageren.
Ik begrijp dat de security zijn werk moet doen maar een simpele “sorry ik doe ook maar mijn werk” kon er niet vanaf om maar te zwijgen over de brutaliteit waarop ik werd behandeld! Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen dacht ik, maar zo te zien zijn alle klanten dieven want hij had er ondertussen nog een paar in de smiezen. Dit moest me absoluut van het hart want ik was er echt niet goed van en van gezellig winkelen is niets meer in huis gekomen.

Anders al altijd tevreden geweest.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Verona Dewilde