Klacht: Veiligheids protocol niet in acht nemen na aan gesproken te zijn door een bezorgde burger

SPEEDY1050754677 op 30 april 2024 over Vitens in de categorie Waterschappen

Mariastraat Hengelo wordt compleet binnenkort gesloopt en vitens was daar om de hoofdkranen op het openbare voetgangerspad af te sluiten.Ik sprak de man aan op het in acht nemen van veiligheidsvoorschriften want bij het afsluiten liet hij het gat in de stoep onbewaakt achter zonder daar een duidelijk een pion neer te zetten.Hij vond dit niet nodig omdat er niet meer woonde.Gaf meneer aan zolang de straat toegankelijk voor ver keer of voetgangers hij devoorschriften te eerbiedigen.Hij gaf aan dat je wel stekeblind moet zijn om dat gat van 15cm dia meter niet te zien waarop ik heel boos werd op deze laconieke houding.Vertelde dat er genoeg reden zijn juist een felle oranje pion neer te zetten als was het voor iemand op leeftijd.een verward persoon of nog erger een slechtziende of blinde met een blinde stok waarop ik heel boos werd op hem omdat hij vond dat ik mij daar niet mee moest bemoeien. Ik kon mijn oren niet geloven dat iemand van nota bene een storingsdienst van openbare werkzaamheden de voorschriften niet na leeft en handelt na eigen dunk.Ik heb hem gezegd dat ik er een melding van ga maken maar het was na kantoortijden en dan maar de klacht via jullie. Ik hoop via deze klacht dat Vitens mijn klacht gegrond verklaard en dat er met deze persoon een stevig functionerend gesprek zal plaatsvinden.Graag geef ik aan via deze weg op de hoogte te worden van Vitens wat er met de klacht is gebeurd. Heb hem gevraagd te identificeren en gaf aan Piet Paaltjes te zijn wat ik een beetje betwijfel. Wel heb ik een foto gemaakt vh kenteken en het zijn legitimatie bewijs die in de bus was opgehangen terwijl hij niet daar aan het werk was.Ik weet niet of je bijlagen kunt toevoegen maar dat zal ik anders zekers doen

Zoals boven beschreven met een terug koppeling naar mij als voorbij gaande wandelaar met mijn hond in de straat.Dat zijn woorden ik mij er niets mee moest bemoeien terug neemt en toegeeft dat de veiligheidsregels er niet voor niets zijn zolang de straat niet is afgesloten voor verkeer en voetgangers en de regels ook dan nog gelden als je een waterputten het dekseltje licht en je loopt even weg voor gereedschap je je werkplek duidelijk moet afbakenen met een grote oranje pylon of een hek werkje zodat mensen met beperkingen het duidelijk kunnen waarnemen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vitens

2 maanden geleden - Bedroefend

2 maanden geleden - Zeer slecht door geen reactie te geven