Klacht: Veelvuldig ongemerkt 15 euro geïncasseerd

op 04 oktober 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2 dagen lees ik de incasso terug in mijn afschrijving overzicht. Dan blijkt dat men dit al 40 x op mijn rekening is gelukt. Bedragen zijn 10 of 15 euro. Hoe is dit mogelijk geweest dat jullie dit onaangekondigd zonder mijn toestemming maanden lang is gelukt? Ben zeer benieuwd naar jullie reactie en actie richting mij.

Gewenste Oplossing:

Totale incasso bedrag terug gestort op mijn rekening terug gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

04-Oct-2017, Deborah Mataheru, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door DMVT