Klacht: Veelste hoge rekening voor internet buiten bundel

op 17 oktober 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Schandalig hoge rekening met mijn sim only abbonement zonder internetbundel…moet voor 800mb 360euro gaan betalen aan het einde van de week!!!! Dit is pure vorm van oplichting!!!!!

In 2010 een simonly abbo besteld via telfort zonder internetbundel, vorige week heeft mijn kleinkind op mijn telefoon op YouTube een serie gekeken, tot mijn grote schrik zag ik in de online app dat ik voor 800 mb ruim 360euro moet gaan betalen. contact gehad met klantenservice en zo onprofessioneel is er omgegaan met mijn verhaal, totale onbegrip en absoluut geen klant staat centraal mentaliteit.

Ik heb mijn abbo dan ook direct opgezegd en doe bij deze dan ook nooit meer een product bij hen bestelllen. Wij zijn helemaal klaar met dat maffia praktijken bij telfort!!!

Als er een normale tarief wordt gerekend voor het verbruik, mij lijkt redelijk dat dit max 20euro mag zijn voor 1gb dat per ongeluk is verbruikt binnen nederland.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sero