Klacht: veel zand in de gewassen spinazie

op 07 september 2015 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zoals heel vaak eten wij verse spinazie van de aldi en dan staat er gewassen in ijswater op,dit is altijd goed alleen vandaag hebben we onze spinazie moeten weggooien omdat er wel heel veel zand in zat.
erg jammer omdat het vooral heel lekker is om spinazie te eten.
het was overigings zak nummer gln8711393000004

Gewenste Oplossing:

wij zijn over alles tevreden vooral de gerookte zalm ,waar wij dan ook vel gebruik van maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

Met vriendelijke groet,

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hobbiehoekje