Klacht: veel voor komende klacht op internet

op 03 februari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

ik heb een philips lcd tv.Ik haal de stekker uit het stopcontact om hem te verplaatsen., doe de stekker weer in het stopcontact, en de televisie doet helemaal niets meer., geen beeld geen geluid helemaal dood.terwijl de tv het daarvoor nog prima deed.

Dat hij gratis gemaakt word., of ze geven me een andere.
ik heb op internet gezocht., maar ben diverse referenties tegen gekomen met het zelfde euvel dit zou toch niet mogen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Philips

Heeft op 03 februari 2014 om 13:59 geantwoord

Beste,

Dank voor het bericht. We raden aan om contact op te nemen met de helpdesk via http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nl . Gelieve dan ook het modelnummer en andere gegevens van de TV bij de hand te hebben. Zij kunnen u naar wens verder informeren.

Philips Webcare

Heeft op 03 februari 2014 om 18:32 geantwoord

philips heeft mij doorverwezen naar helpdesk htps://philips.to/1bQ7N60 maar die webpagina is niet beschikbaar., dus de klacht is helemaal niet op gelost!!!. Wat moet ik nu doen!. Het modelnummer van mijn t.v is 42pfl3605/12.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Philips

3 jaren geleden - Beste, dit is de rechstreekse link: http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nl . Met vriendelijke groet.

Bericht van Philips

3 jaren geleden - De directe link is: https://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nl . Met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door chsterkenburg