Klacht: veel vertraging en uitval Eindhoven Venlo

op 06 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dinsdagavond is het voor de ns blijkbaar heel moeilijk om op tijd te rijden. Na de start van het schooljaar is het 1x voorgekomen dat er niets aan de hand was met mijn trein. Normaal gesproken is het prima haalbaar om de trein van 21:02 te halen en dan op een acceptabele tijd naar mijn andere verplichtingen te kunnen gaan. Echter is na de 4de week zover dat die trein vervalt i.p.v met vertraging rijd. Dan kom je om 21:08 na nog even bijgepraat te hebben met andere scholieren die de bus nemen, het perron op. Daar staat dan een trein naar Venlo. Echter staat er op de info borden dat je niet mag instappen. Das dan enorm balen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de trein gewoon volgens dienstregeling rijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ambulance23