Klacht: veel vertraging en uitval Eindhoven Venlo

op 06 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op dinsdagavond is het voor de ns blijkbaar heel moeilijk om op tijd te rijden. Na de start van het schooljaar is het 1x voorgekomen dat er niets aan de hand was met mijn trein. Normaal gesproken is het prima haalbaar om de trein van 21:02 te halen en dan op een acceptabele tijd naar mijn andere verplichtingen te kunnen gaan. Echter is na de 4de week zover dat die trein vervalt i.p.v met vertraging rijd. Dan kom je om 21:08 na nog even bijgepraat te hebben met andere scholieren die de bus nemen, het perron op. Daar staat dan een trein naar Venlo. Echter staat er op de info borden dat je niet mag instappen. Das dan enorm balen.

Ik ben tevreden als de trein gewoon volgens dienstregeling rijd.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS