Klacht: Veel vertaging in korte tijd

op 02 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

NS een zooitje ongeregelt zo kan je het wel beschrijven. Ik reis al 10 jaar van den haag naar RDam.

Vorige week aanrijding met persoon. Dit probleem komt 10 x per jaar voor.
Vandaag weer storing in breda. En heel NS licht plat.

Op het perron staan treinen zonder personeel. Dat is de reden dat de trein niet kan weg rijden . vindt je het gek dat niemand met de trein wilt reizen. ( meer file )
NS is en blijft een bende totaal geen belang voor de klant.

Ik hoop echt dat de bestuurders ooit weggestuurd worden.

Er zijn echt te veel problemen. Als er een keer normaal bestuur komt.
Die beetje gevoel heeft voor de reiziger.

Ook dat 1e en 2e klas . Wat is daar het nut van kan je wel vertellen over volle treinen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 september 2016 om 09:23 geantwoord