Klacht: Veel verstoringen na update

Advdg op 12 oktober 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kpn heeft aantal weken geleden zonder aankondiging kennelijk het hele tv-systeem omgegooid, met oa een nieuwe tv gids en nieuwe opnamemogdlijkheden. Sinds die tijd bijna dagelijks storing bij programma terugkijken, netflix kijken, opnames afspelen etc. Via de chat kan je drie uur wachten zonder dat er iemand reageert. Wat een waardeloos bedrijf. Denk over te stappen naar ziggo of t mobile. En dan neem ik meteen al mijn abonnementen mee: internet, telefonie, tv

Gewenste Oplossing:

Als men reageert en zorgt voor betere bereikbaarheid van de klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Advdg