Klacht: Véél te vol!

op 01 december 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Beste mevrouw, mijnheer,
Al vele jaren kom ik regelmatig bij uw filiaal in Soest (van weedestraat) maar de ergernis groeit de laatste tijd steeds meer over het enorme ruimtegebrek en de slechte toegankelijkheid.
Ik neem uw medewerkers hierin niets kwalijk, maar het eerdere keer je nek bijna breken over dozen die moeten worden uitgepakt, displays die in de weg staan omdat er eigenlijk geen ruimte voor is-
Het moeten omlopen omdat de doorgang door allerlei verpakkings materiaal is geblokkeerd wekt niet alleen ergernis maar is ook niet zonder risico voor ouderen.
Iemand met rollator of kinderwagen kan al helemaal niet uit de voeten…
Hiermee wil ik vragen óf het assortiment in desbetreffende winkel aan de ruimte aan te passen of te verhuizen naar een groter pand.
Er staat al geruime tijd een ruimer pand te huur/koop in dezelfde straat tussen de groentewinkel en de Xenos!
,Een prima Kruitvat locatie!!!!
Hoop dat u deze informatie te harte neemt!
Niet iedereen neemt de moeite deze klacht te melden maar ik weet dat er vele klanten met mij zich ergeren aan dehuidige situatie van uw filiaal in Soest.
Mvg
Marja Derks
0642713504

Verhuis naar een grotere lokatie ( er staat er 1 te huur ca 200 meter verderop) of pas assortiment aan de ruimte aan.
Minder dus!!!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Derks