Klacht: veel te veel betaald

op 01 juni 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 2 kaartjes besteld voor Hans Liberg in het theater aan het vrijthof via toptickets.nl en heb hiervoor 130 euro betaald!!!
Zie ik nu (ben naief geweest, ik weet het) dat ik ook rechtstreeks kan bestellen en dan kost mij dat 30 euro per kaartje
Dit prijsverschil is wel heel erg veel!!

Gewenste Oplossing:

ALs ik van mijn kaartjes afkom en mijn geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

Bericht van Onlineticketshop

8 maanden geleden - Beste Ellen, Bedankt voor uw e-mail. U heeft uw klacht op de pagina van Onlineticketshop gezet, maar wij kunnen u helaas niet helpen. Voor klachten omtrent uw bestelling bij Topticketshop moeten wij u doorverwijzen naar Topticketshop.nl Met vriendelijke groet, Marjolein de Vries

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 05 juli 2016 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door elenaerts