Klacht: Veel te strak in het pakje

op 16 oktober 2016 over Brandaris in de categorie Tabaksbedrijf

Sinds enige tijd is er een nieuwe verpakking gekomen voor Brandaris shag. De plaatjes die erop staan doen me niet zoveel opdat ik al zeker 40 jaar rook en niet kan en wil stoppen. Ik haal mijn shag altijd in België omdat ik het in Nederland te duur vind met al die accijnzen erop.
En 1.60 verschil op een pakje vind ik er veel ( rook 20 pakjes p/m ).
Maar omdat de pakjes kleiner zijn geworden en er toch 50 gr in word geperst is het bijna ondoenlijk om een fatsoenlijk shaggie te draaien.
Ik draai mijn sjakkies wel voor ( ivm werk ) dus ga er dan een zondagochtend voor zitten om dan voor de hele week te paffen.
Voor kennissen neem ik bv van Nelle en Drum mee en daar zijn de pakjes nog hetzelfde.

Ik zou tevreden zijn als de shag niet meer zo hard geperst word in het pakje.
Ik denk dat onze klachten weinig zin hebben,maarja niet geschoten is altijd mis!!
Ik rook Brandaris zeker 25 jaar en naar tevredenheid en als er niks veranderd blijf ik toch deze shag roken

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandaris

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brandaris nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Haagsebluf