Klacht: Veel te late levering en daar op volgend vervoersproblemen

op 31 maart 2017 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Op 20 november 2016 Maatwerk TV kast en salontafel besteld, levertijd 14 weken dat komt neer op eind februari. Later gebeld door Sanders: levering wordt een maand later. Eind maart gebeld door Sanders: Levering wordt begin april, daarna email ontvangen om de aflevering te online plannen. Nu komt de grap: de eerstvolgende mogelijke leveringsdatum is 3 mei !!!. Contact opgenomen met Sanders, het antwoord was: we hebben vervoersproblemen maar we zijn bezig dit op te lossen. Ik heb aangegeven dat ik dit niet accepteer. Daarna belt men terug: de aflevering kan op zijn vroegst 15 april plaatsvinden. Dat heb ik dus noodgedwongen moeten accepteren. De totale levertijd is op 5 dagen na 5 maanden geworden. Sanders heeft duidelijk behoefte aan structuur en goede planners(dat ben ik toevallig zelf daarom heb ik hier geen begrip voor). Wij hadden onze wandmeubel plus salontafel eind maart al verkocht door de verwachting dat begin april het nieuwe geleverd zal worden. Nu zitten we twee weken in de puinhoop. Toen ik dat tegen de dame van de klantenservice zei begreep ze niet waarom we dat hadden gedaan toen moest ik haar uitleggen dat je niet het risico kunt lopen met dubbele meubels te zitten daar hebben we geen ruimte voor. Wij hadden die verkoop van de oude meubels wel goed gepland Sanders kan dat blijkbaar niet en begrijpt het ook niet. Ik vraag me af hoelang Sanders dit denkt vol te houden, de tijd van een soort machtspositie door meubelbedrijven is echt voorbij. Dit werpt een smet op het plezier dat we er in hadden nu maar hopen dat de kwaliteit is zoals die beloofd is.

Wat de levering betreft is het al te laat. Schenk ons een gratis hotelovernachting voor 2 personen of zoiets dan laat Sanders zien dat ze betrokken zijn bij hun klanten en wij zullen de veel te late levering vergeten door een gezellig weekend weg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Bericht van Sanders Meubelstad

4 maanden geleden - Beste Cees den Haan, Ik kan me uw teleurstelling goed voorstellen. Wij hadden uiteraard al graag willen leveren. Helaas hebben wij dit niet waar kunnen maken en is de 1e mogelijkheid 15-04. Excuses hiervoor. Ter compensatie willen wij u graag een waardecheque aanbieden ter waarde van €100,-. Graag verneem ik of u hier gebruik van wenst te maken. Met vriendelijke groet, Sophie - Webcare Sanders Meubelstad

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 01 mei 2017 om 17:31 geantwoord

Beste Cees den Haan,

Wij hopen dat de meubels naar wens zijn. Ondanks de vertraagde levertijd hoop ik dat u alsnog tevreden bent met de geboden oplossing. De waardecheque mag u ophalen in ons filiaal in Breda. Wij wensen u veel plezier van uw meubels en excuses voor het ongemak.

Sophie - Webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door Cees den Haan