Klacht: Veel te late levering

op 26 juni 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Kleine glijbaan besteld voor cadeau verjaardag. Zou maandag 24 juni geleverd worden. In eerste instantie kreeg ik ook een tijdvak waarin het bezorgd zou worden, tot rond het middag uur ineens stond er bezorging 25 juni. Contact gehad via live chat en aangegeven dat dit niet fijn is omdat het voor een verjaardag is , toen gevraagd of ik dan het bij de jarige kon laten leveren, dit kon niet omdat het al in het bestelproces zat. 25 juni weer hetzelfde verhaal, eerst tijdvak daarna ineens volgende dag. Weer gechat en er werd gezegd dat er iets fout is gegaan bij Bol zelf, maar het kon nog wel geannuleerd wanneer ik dit niet meer wilde omdat het misschien te laat is voor cadeau….. nou ja toch raar kan wel geannuleerd maar niet bij de jarige bezorgd worden.. Nu 26 juni weer hetzelfde en maar weer contact gezocht. Ja mevrouw uw pakketje komt morgen, door de enorme drukte kunnen we er niets aan doen dat sommige pakketjes niet op tijd bezorgd kunnen worden ( het is altijd druk bij Bol !), op mijn reactie dat mijn Select abonnement weggegooid geld is reageerde de medewerker dat ik dat gemakkelijk af kan zeggen door 30 dagen voor het einde van het jaar dit aan te geven, en bedankt !!!!

Ik wil gewoon mijn pakketje en dat alsnog geven, heb nu maar een foto gegeven van de glijbaan als cadeau....... wacht nu dus al 4 dagen en hoop niet dat dit nog langer gaat duren. Zou fijn zijn wanneer de klantenservice wat meer voor je kon betekenen want je kunt nu wel bellen maar het geeft niets. Toen ik op 25 juni aangaf dat ik erg teleurgesteld was stond er ineens je live chat is beëindigd !
Klantnr 7147210443 Bestelnr 2393225420

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 08 juli 2019 om 10:54 geantwoord

Beste Tethil,

Ik zie dat het artikel inmiddels geleverd is. Bij deze sluit ik dit bericht.

Charissa van bol.com
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Heeft op 08 juli 2019 om 17:10 geantwoord

Er is niet echt een goede oplossing gegeven. De klacht was dat er een verjaardag cadeau was besteld , een kleine glijbaan en dat die pas drie dag na de verjaardag bezorgd is ipv een dag voor de verjaardag zodat we dat hadden kunnen geven op de verjaardag zelf !!! Ben blij dat hij alsnog is gekomen maar dat is niet een klacht oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tethil