Klacht: Veel te late incomplete bezorging

op 28 augustus 2016 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn nogal teleurgesteld over de bestelling van gisteren.
Omdat wij laat thuis waren door omstandigheden dachten wij snel klaar te zijn door pizza te bestellen, helaas was niets minder waar. Om 18.49uur was onze bestelling doorgezet, dit was eigenlijk al laat met een kind van 2 jaar maar het was niet anders.
Met de reclame van bezorgd in 22 minuten in het achterhoofd ben ik om 20.00uur gaan bellen of er iets fout was gegaan. Hier kreeg ik doodleuk te horen dat de bestelling wel was doorgekomen maar dat deze nog niet gemaakt was. Als ik hem zou komen halen kon het over een kwartiertje klaar zijn, maar dat ging niet dus wachten op bezorging. Helaas werd er even verteld dat het dan ruim een half uur zou duren. Om 20.52uur stond dan toch nog de bezorger aan de deur. Gelukkig met de helft van de bestelling. De rest kregen we uiteindelijk om 21.15uur.

Ik wilde dit toch even kwijt.

Mvg Richard Tuinenburg

Gewenste Oplossing:

Minimaal een passend excuus

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht R.J. Tuinenburg

4 maanden geleden - Het meest jammer vind ik dat ze niet eens de moeite nemen om een antwoord te geven

Alle klachten die gemeld zijn door R.J. Tuinenburg