Klacht: Veel te late bezorging

Mevr. Benning op 04 augustus 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 6 augustus 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw N. Benning, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de krant later is bezorgd dan u van ons gewend bent. Onze excuses dat u de krant te laat heeft ontvangen. Wij gaan direct contact opnemen met...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 4 augustus 2018

Een klant van de Telegraaf heeft geklaagd over de late bezorging van de krant, die vaak pas na 9 uur wordt geleverd. De tijdelijke bezorger gaf aan pas na half 8 aan zijn ronde te beginnen, wat voor de klant vervelend is, vooral wanneer deze om 8 uur naar de zaak gaat zonder krant. De klant hoopt dat de gebruikelijke bezorger snel terugkeert.

Mijn Klacht:

Krant word veel te laat bezorgd..vanmorge na 9uur de (tijdelijke?)bezorger aangesproken hier over en gaf als antwoord dat hij na half8 negon aan zijn bezorg ronde!!
Heel naar als j om 8 uur naar de zaak gaat en geen krant hebt!! Eigen bezorger altijd stipt…hopelijk istie op vakantie en komtie snel terug.
Postcode 3121AJ huisnr 12

Gewenste Oplossing:

Correcte bezorging en vooral op tijd!!
Voor 7uur wekelijks en voor 8uur za.dag!!
Vroeger aan de slag dus!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 augustus 2018 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw N. Benning,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de krant later is bezorgd dan u van ons gewend bent.

Onze excuses dat u de krant te laat heeft ontvangen. Wij gaan direct contact opnemen met de bezorgdienst om te kijken waarom de bezorging niet op tijd is. Het kan zijn dat er een tijdelijke bezorger is die meerdere wijken op zich neemt. Dit kan een reden zijn dat de krant later is bezorgd.

Wij gaan ervan uit dat de bezorging de komende periode weer als vanouds is.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact opnemen via 088-824 82 42.

Met vriendelijke groet,

JR - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM