Klacht: veel te laat met bezorgen

boazzzzz op 03 augustus 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dynalogic geeft aan tussen 18:00 en 22:00 te bezorgen. Dit is al een aardig groot tijdspanne maar nog te overzien. Echter, zij geven de bezorgers zulke lange routes dat het pakket pas om 23:00 bezorgt is. Voor een avond bezorgen in dit ren eerste veel te laat. Ten tweede is dit
onacceptabele vertraging van de levering gegeven de eerder gemelde leveringstijd.

Gewenste Oplossing:

Als ze correct het tijdstip aangeven waarop geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 04 augustus 2020 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Molenaar,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te horen dat er sprake was van een dusdanige vertraging dat het niet mogelijk was nog binnen het geplande tijdsvenster te arriveren. Normaal gesproken worden onze klanten hiervan op de hoogte gesteld maar ik betreur te vernemen dat het in dit geval niet is gebeurd. Om die reden zal ik uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling om dergelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Team Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door boazzzzz