Klacht: veel te laat en vaak geen krant

op 06 december 2016 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

l.s.
Eindelijk toch maar klacht indienen,wij wonen in een apartementencomplex
en moeten een stuk lopen voordat we bij de brievenbus zijn.Soms lukt het dat we 3 maal gaan kijken voordat de krant er is.Meerdere bewoners hebben incidenteel geen krant ,wij hadden op 26 nov en nu dus vandaag 6 dec ook geen krant.Hopelijk gaat U er iets aan doen.
Hartelijke groeten
Fam,Schreijen Tenelenweg 53A 6367vs Voerendaal;

Gewenste Oplossing:

Wij zouden het prettig vinden als de krant normaal komt en op tijd !!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door J.G.J. Schreijen