Klacht: Veel te laat

op 14 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis vaak met het ov vervoer en hier hoor ik wel weekenlijks klachten over.

Als een op het bord staat 1 minuut weet ik zelf al dat ik nog 5 6 minuten moet wachten tot de chauffeur eens naar de bus gaat lopen ( terwijl ze gewoon gezellig buiten staan) nu is het in de zomer niet echt een groot probleem als je geen afspraken heb staan teminste, maar in de winter lijkt me dat niet heel klantvriendelijk. Zeker voor oudere mensen is dit niet heel lekker. Ik vind dat de bussen gewoon volgend tijd moeten rijden en niet waarneer het de chauffeur uitkomt om naar de bus te lopen

Als ze optijd rijden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Rwijsman, Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze bussen. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet tevreden over bent. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik aanvullende informatie van je nodig. Zodra ik deze informatie van je hebt ontvangen zal ik je klacht verder in behandeling nemen. - Lijnnummers van de bussen - plaats en haltes waar je dit voornamelijk ervaart - tijdstippen waarop je deze ervaringen hebt. Met vriendelijke groet, ^Jessica Medewerker klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Rwijsman

3 maanden geleden - Goedemiddag, Ik reis voornamelijk veel met 169,182,147,470,165 en verder met treinen. Dit gebeurt altijd op station alphen aan den rijden, tijdstip: aangegeven tijd dat de bus moet vertrekken 147: om 18,48 ect. met andere bussen

Arriva

Heeft op 14 september 2018 om 13:43 geantwoord

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Ik ga je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke managers. Ik zal de verantwoordelijke managers verzoeken de situatie te onderzoeken en met de chauffeurs te bespreken. Wij bieden onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Rwijsman